Du som sökt på vegansk klimp…

…skaffa ett liv. Det är roligare på den här sidan.

17 svar till “Du som sökt på vegansk klimp…

  1. Vet inte det jag , köttätare är underhållande lättprovocerade;D

  2. Jag har köttcravings

  3. 10 knasigaste produkterna inspirerade av bacon (bla tandtråd och en väldigt elegant plånbok):
    http://www.oddee.com/item_96679.aspx

  4. Amäh åh. Ni skrämmer ju bort era trogna läsare. Jag älskar mat, jag älskar er, jag älskar er mat. Låt folk vara veganer om de vill?

  5. Hallå, har jag bundit en vegan i en tandläkarstol, fläkt upp deras käftar och pressat in kilovis med rå medvurst? Notsomuch, eh?
    Tänker ni verkligen bli bortskrämda för att jag retas med veganer? Hur skrämmande är det egentligen om jag hävdar att det är roligare på den här sidan?

  6. På tal om kött-cravings, vem säger inte nej till lite bacon-smak i sängen?

    Porking. Redefined.

  7. Elin b: Jag vet inte om det var en diss, men jag älskar dig nu. Det är det finaste jag sett.

    Jag fattar inte det där med skrämma bort våra läsare. Har ni missat tonen på den här bloggen? Då skulle ni förresten höra oss veganbasha afk. Haha.

  8. Nej nej inte diss, jag gillar bacon och er!

  9. @Maggie jag, som vuxit upp med elin, could have toldya. jag har sett henne göra slut på några kolbasz i mina dar, om man säger så.

  10. Åsa Johanna Wallin

    Fast det där med binda fast är nog inte så dum idé ändå. Jag har funderat på binda fast liten K och mata honom med lamm.
    Jag menar, förstår folk inte sitt eget bästa kan man ju hjälpa dem på traven.
    Lite alltså.

  11. pre-tequila tar avstånd från all våldsanvändning mot veganer. om de inte uttryckligen ber om det.

  12. Men vi har många tips på hur man omvänder dem utan att de förstod vad som hände. Annars får man göra slut helt enkelt.

  13. Oj, alltså min kommentar skrevs med ett leende, ledsen om det inte gick fram. det var ingen diss mot bloggen bara ett vänskapligt tillbakamuckande. FÖRLÅT

  14. @Karin: watch your back, miffo! du kan plötsligt bli klatchad med en dansk fläskfilé.

  15. @kinga: Hah, där fick du till ett skämt utan knorr! 🙂

  16. Pingback: Kalles fina förklä « pre-tequila

Lämna en kommentar