Kalles fina förklä

Angående den heta debatten nyligen.

DSC03202

9 responses to “Kalles fina förklä

  1. bara för det ska jag ta kort på min snygga målar/slappa-tisha som jag fått från en kompis i kina. håll utkik imorgon!

  2. ja alltså, det är lite samma tema. det kom inte riktigt fram. jag har druckit för mycket cava.

  3. om det var människokött så kanske…

  4. Jag läser kött är hord, och det stämmer ju ibland.

  5. Ja, haha!
    filosoferade vidare om ”vad är kött” och ”vad är mord” och råkade googla mig till tyske kannibalen så nu mår jag inte så bra…

  6. Hahaha, jag läste ”KÖTT ÄR WORD”. Jag gillar det mycket bättre…

  7. ah vad fan. kött-tröja skulle vara en länk hit: http://www.idaida.net/blogg/?p=1083

    nu står det bara kött-tröja. pinsamt.

  8. Ida, du är jätterolig. Vi borde styra upp en bloggträff med roliga.

Kommentera

