På gladningsvägen!

Legenden Ulf har en fin känsla för feeling.

Mejl:

”Ungefär en halv minut in hör du Jamie Oliver uttala ”Östermalms saluhall”. Det piggar upp en molnig dag”, och en länk.

Sannerligen.

Och jag som just tänkte skjuta mig.

För övrigt hade jag glömt hur man länkar när jag skulle lägga upp det här. Kanske dags att blogga lite oftare dårå.

2 responses to “På gladningsvägen!

  1. det piggade verkligen upp! och uttalet av ”gravad lax” var också härligt.

  2. Och just som dödslängtan började återvända la min kompis Hasan upp den här cumbiamixen på FB! Woooo stolsdans! Woooo stirrande omgivningar!
    http://meny.nu/bloggar/hasanramic/1.552228-hasan-ramic?blogPostAction=view_post&postingId=19.330242

Kommentera

