Bortgifte av äldre bror

Min bror har träffat en tjej jag gillar. På riktigt. Han har det. För första gången sedan 1999. Hon heter Sara och har världens största hund som jag gillar lite fastän jag inte gillar hundar alls.

Förra veckan var hennes familj nere från Stockholm och hälsade på min familj. Bröllop! tyckte jag. Man måste se till att haffa de bra. För att snärja en familj är det bäst att bjuda på dessert.

Som en liten charlottebakelse fylld med blåbärsmousse och hallonmousse.

028

040

3 responses to “Bortgifte av äldre bror

  1. Hur ser det ut med hafferiet då?

  2. jag gillar idén. du snärjer en familj åt din bror. du är en snäll syster du!

  3. de anade säkert ingenting när de såg de röda sidenbanden.
    väldigt fint, fast jag tyckte det var synd att du inte drog på med våningstårttemat direkt.

Kommentera

