Konspirationskakor

DSC03363

Så slår du fullständigt ut nyhetsarbetet på en rätt stor svensk dagstidning:

DSC03361

Burken stod på mitt skrivbord igår morse. Maggie bakade dem till mig bara för att jag tog ett jätteargt läsarsamtal om hennes artikel i stället för att enkelt koppla över till henne. Fast det var mitt fel att hon fick göra jobbet som var upphov till ilskan. Ändå fick jag kakor. 

Allt är mycket roligare när Maggie sitter på samma ställe som jag.

Maggie du kanske kan skriva receptet här under? Kakorna var jättegoda. Alla tyckte det. Skriv gärna även det där om hur man får dem helt runda. Alla vet faktiskt inte det.

3 responses to “Konspirationskakor

  1. Väldigt stark känsla när jag ser bilden ovan: Så nära men ändå så långt borta…

  2. Det finns kakor kvar.

  3. Jag är tacksam, de var extremt goda!

Kommentera

