Heja Sofia!

En av våra favoriter har flyttat in på taffel. Sofias exkursioner från Sveriges roligaste stad. Taffel bevisar återigen sin oklanderliga smak.

I brist på bild. Här är månadens youtube-favvo.

Det är göteborgaren i mig som går igång på ordvitsar. Som den här:

Eller den som Novell bloggar om idag.

3 responses to “Heja Sofia!

  1. Tänk att få vara en av era favoriter och ni är ju bland mina!
    Gu va glad jag är att jag lämnat gbg, men min humor lutar visst fortfarande åt det ordvitsiga.
    (^_^)/

  2. Grattis Sofia och Taffel till varandra!
    När ska vi bloggträffas/fira på Hollywood eller annat pers-hak?

  3. jag kan för det mesta när som helst bara jag får persisk vegetarisk mat
    Är rätt sugen!

Kommentera

