Fixyouappa strikes again

JUST NU. Maggie blandar Fixyouappa åt Marie. 

En annan gäst, med tidigare avskräckande erfarenheter av samma drink, r0par: 

”Drick den inte! Drick den inte!”

Det är inflyttningsfest hos Maggie, vi har fått lammgryta som hon trodde inte va så god fast den va det och fantastisk smetig chokladkaka som hon lovat blogga. Vi har, i stort sett, koll på läget.

6 responses to “Fixyouappa strikes again

  1. Jag är förundrad över hur fixyouuppan kan slå så olika. Har försökt med ”hälften spydde resten dog” men kvällens uppfixande verkar ha förlöpt smärtfritt så den ekvationen gäller uppenbarligen inte. Det är för mig ett mysterium.

  2. Fast ni har vid flera tillfällen, måste påpekas tillsammans med den andra gästen sagt att den är jävligt äcklig. Koll på lägel är således klart relativ. Ja, lite till faktiskt.

  3. äcklig? den är jättegod. igår gjorde vi den carros hemgjorda honung, från lyckliga bin.

  4. Nämen äcklig var den inte! Bara farlig. God och farlig.

  5. maggie, kan du fixa en fixyouappa åt mig i veckan? jag blir aldrig frisk och den ska ju göra alla, citat: skitfriska. jag behöver bli skitfrisk. snabbt.

  6. Jag tillhör förmodligen de som, i likhet med diverse tonåringar, tycker att det känns ballt när spriten går ända upp i huvudet och inte alls livsfarligt.
    Fixyouappan var superstark, supergod och gjorde mig till en superkvinna (kändes det som). Mer sånt! Mer mer!

Kommentera

