Ja, iaf om det är nån av chokladsmakerna

bild-12

4 responses to “Ja, iaf om det är nån av chokladsmakerna

  1. Näe, inte så himla goda, inte ens chokladglassen.

  2. Buu.

  3. nu har jag spenderat evigheter i evigheten på ”ben and jerry’s graveyard” men inet hittat smaken jag alltid tipsar om men som ingen har ätit. det var kusligt. graven ofanns. hur som helst är jag helt säker på att jag i madrid åt nämnda kedjas glassifiering av konceptet ”mama’s home made apple pie”. har även för mig att det var med extra havre på ngt vänster. den smaken skulle jag kunna äta två hela byttor av. minst.

  4. jag har sett den i verkligheten. usch, äppelpaj är det värsta jag vet. äppelpajsglass, blä.

Kommentera

