Bara så ni vet

Ikväll ska jag och pappa baka en fransk vitmögelost och doppa campagnebröd i den. Med cornichons, bayonneskinka och en salami som jag glömt namnet på, men man får mustasch när man luktar på den.

Sedan ska vi äta en älg.

Vad ska ni göra?

5 responses to “Bara så ni vet

  1. Nu börjar jag gråta. Av avund.
    Jag har äntligen börjat skriva på morgondagens huvudnummer.

  2. Dumt det att man också måste skriva i det här jobbet. Och startsträckan.

  3. Jag håller på att helsteka fylld fläskfilé, till det klyftpotatis.

  4. Jag äter rester innan jag går på vernissage. Dalen är vansinnigt dryg…

  5. Har ätit en tallrik bestående av klyftor av en apelsin, en kiwi, bröd med getost och honung i ugn, en macka med ost, ett ägg och en smoothie. Ni hör att jag är förkyld igen, herregud CrimsonAnna kommer smälla av.

Kommentera

