Korv med bröd

Ibland kvittar det att frysen är full och kylskåpet kråmar sig av stolthet på grund av alla läckerheter som det rymmer. 

I går var en sådan dag. Cyklingen från jobbet kändes som ett militärpass. Jag tror att jag korsade alla Malmös trafikarbeten med datorväska och två andra väskor uppflugna på ryggen samtidigt som svetten lackade över hela kroppen. 

Tvingade mig att gå och träna styrka eftersom jag nu börjat mitt 12-veckors program.

När jag sedan kom hem kunde varken lövbiff, kyckling, bönor, risotto, parmesan eller skumpa få igång matmanin. 

Så det blev två korv med bröd. 

lstkorv

2 responses to “Korv med bröd

  1. 12veckorsprogram?

  2. Ja, inte tolvstegsmetoden utan ett träningsprogram som jag försöker följa under 12 veckor. Om tolv veckor åker vi till Rom, världens bästa morot, när jag ska släpa mig ned till gymmet.

Kommentera

