Fixyouappa sprider sig

Fina Karin lutade sig över bardisken på debaser igår och ”jag vill ha en fixyouappa!”.

Bartendern: va?karin

Karin: En fixyouappa!

Bartendern: va?

Karin: varm rom, lime och honung.

Maggie: nej alltså varm mörk rom, citron och honung.

Bartendern: eh, jag kan väl mikra romen om du vill.

Karin: Nej, jag tar den kall!

Bartendern droppade honung i captain morgan med mycket skeptisk min och gav sen karin drinken med orden ”jag bjuder på den, för det här kan inte va gott.”

Sen mixade hon bästa låtarna hela kvällen.

5 responses to “Fixyouappa sprider sig

  1. Den här bloggen är så grymt bra så att den snart kan betraktas som orsaken till misslyckandet med en statsvetenskaplig hemtenta på grund av läsning om plov istället för civil society.

    Hurra för er!!!

  2. Hallå eller, vi måste komma igång med fan-tishorna och Anna ska ha en!
    Tack söta du. Men ge fan i att skylla ifrån dig. Jalla, skriv!

  3. Hihi! Maggie, nästa gång jag är i Malmö vill jag dricka såna.

  4. Det var gott.

  5. Fanny: Men bara om du lovar att du kan hantera det. Inga fler nytidnystrid-medlemmar som kräks i min dusch, tack.

Kommentera

