I have a feeling we’re not in kansas anymore.

Mat: tagliatelle med ketchup och peppar.

Musik: Eldkvarn

Aktivitet: betapet med svante.

 

 

allas verklighet kan inte vara min. det är man inte människa till. jag gör mitt bästa. det räcker säger lotta, man behöver inte vara duktigare än så, för det går inte. det är bra. jag svamlar. och vinner alltid på betapet. imorgon ska jag måla, klä granen, baka vörtbröd och så vidare.

2 responses to “I have a feeling we’re not in kansas anymore.

  1. Vad ska du måla? Och behöver vörtbröd jäsa?

  2. Köket och ja. Det blev inget vörtbröd. Men revbensspjäll och köttbullar till julbordet.

Kommentera

