Dramats upplösning

efterfest

På ett mirakulöst sätt förvandlades all maten till i alla fall halvgod (eh, jo, det serverades även mat på festen, kolla själv kastrullen högst upp till höger på bilden).

Det hjälpte att gästerna var i mycket god form, drack hämningslösa mängder vin och bidrog med massa godis. Tasty House-trenden verkar hålla i sig, kan jag meddela. Chokladtryfflar i såna där höga likkisteliknande pappaskar verkar också poppis. Bara en hade med sig prinsesstårta!

Javisst ja, ska jag säga nåt om vinet? Det var ju ändå the occasion

Årets Beaujolais Nouveau är halvjäst, surt och blaskigt. Precis som alla andra år.

Men man blir rolig av det.

One response to “Dramats upplösning

  1. det var hemskt trevligt! tyvärr var jag ju både sen och mätt så jag kan inte uttala mig om maten, men godisuppmaningen kommer jag sno någon gång. fantastiskt att komma till en fest och mötas av ett bord som rymmer alla slags efterrätter man kan komma på. typ.

Kommentera

