Titta vad jag fick!

Christer-redaktionen gav mig världens finaste present. Och en massa fina ord och fina kramar. Gud, vad jag kommer sakna dem.

fat1

Fatet kommer passa så himla bra i mitt nya karibiska möllankök, där allt ska vara turkost och rött!

Om ni blev inspirerade och känner att ni också vill köpa något till mig, så önskar jag mig följande.

vill

Turkos Le creuset.

skal

Turkos Margrethe.

dhm

Nya Donna Hay Magazine, direkt från Australien.

One response to “Titta vad jag fick!

  1. Hejs!
    Vikken kul blogg!
    Ska testa receptet på biffsalladen.
    Ha d bäst o gott nytt år

    kram

Kommentera

