Den här stan som gör mig så hög

Den är stan kan få mig så låg. Hela veckan har jag haft snor i näsan, tårar i ögonen och gråt i halsen. Så idag blir det comfort de luxe med stort kött, hemslagen bearnaise och haricots verts. Sen ska jag gå på svartklubb för det gör man här.

 

Imorgon blir resterna till biffsallad och då ska ni få världens bästa recept på det.

Förresten gillar jag att Parken har lagt close to me på Jag har varit vilsen, Lisa. Det är ungefär så nära jag vill ha The Cure på den här sidan 000-talet.

Det här är ingen musikblogg.

 

Det här en matblogg.

Kommentera

