Filé

Idag satt jag i en källare med mikrofonen i näven och försökte låta bli att svimma när Lars fick en skin peeling. Typ som scarification, fast man avlägsnar mer hud på ett större område. För att få ett grymt ärr efteråt. Lars offrar sig för kroppskonsten, jag för journalistiken.

”Ungefär som att filéa”, sa Ola som jobbar med sånt här.

”Jag kommer aldrig kunna äta igen”, tänkte jag.

Men min aptit är inte lam. Tog vagnen till publik och smackade i mig en fetaquesadilla med ajvar efter allt blod.

Förresten. Rille Nerbe tipsar om ett grymmeklipp:

Uppdatering: Rubriken äcklade mig så jävla mycket att jag var tvungen att censurera.

One response to “Filé

  1. Alltså det här. Är. Helt. Genialt. På så många sätt.

Kommentera

