Saker jag åt men aldrig berättade om

Rotsellerisoppa med spanska mandlar och varm croissant med serrano och nån ost jag glömt.

Potatistortilla med kikärtor, stekta med spenat, chorizo, mycket vitlök och paprikapulver.

Blandade korvar, skinkor och ostar från blandade möllanbutiker, med apelsinsmakande ankrillettes från nån semesterburk.

Och förstås massor av råbiffar. Just den här i Simrishamn.

3 responses to “Saker jag åt men aldrig berättade om

  1. Men hjälp vad gott ni äter. Får komplex.

  2. haha, komplex? du? Oftast äter vi bara pasta med grädde. Detta var best of iphonen.

  3. Den där tortillan skulle passa mig finfint idag! Synd bara att ingen annan kan laga den åt mig så jag slipper stå i köket. Det blir nog i morgon *trött*

Kommentera

